< Till bloggens startsida

Hallå gott folk - sa kannibalen och åt upp dom!

Var hälsade, gott folk - jag är inte kannibal.

Hur ser vädret ut där ni är?
Här är är det hemskt - men ändå lite mysigt.
Det är konstigt att vädret kan inneha två så olika känslor, att hemskt är mysigt.

Fast egentligen är det inte bara vädret som har den talangen att innehava dessa olika känslor.
Har ni inte tänkt på hur roligt det är att skämta om saker man egentligen inte får skämta om?
Eller är det bara jag som tycker det - jag med mitt lilla trotssyndrom...... ?

Jag måste alltid skämta om allting - det går inte att jämt vara seriös.
Livet blir så tråkigt om man är seriös hela tiden, och förresten - kan man inte skämta om en sak kan man inte heller vara seriös om den.

Nu fick ni er en tankeställare va?
Eller inte - jag är inte så bra på att ge folk det.

Men en tankeställare jag har haft rätt länge är hur jag skulle vara som pappa/fader/far/fadersfigur.
Jag tror i det sinne jag lever i nu - att jag kommer bli en rolig pappa.
Hoppas iallafall det - men en sak som skulle vara otroligt häftig och cool, skulle vara det här:

När sonen krupit ur sitt människohus - även kallat modern. Skola denna vackra yngling döpas till Nemesis.
Därefter skola han matas med testosteron samt anabola steroider för att växa till sig som en riktig man.
Man kan då använda denna stora, kraftiga och starka yngling som personlig livvakt.
Även toppbetyg kommer tillämpas då ingen lärare någonsin kommer våga motsätta sig ''Nemesis''

Bra va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0