< Till bloggens startsida

Skjuts in ugn - grädda på 250 grader.

Hallå!
Ni kanske trodde att min jord gick under - den gick inte under. Jag kommer nog aldrig att lämna den här jorden. Inte frivilligt iallafall - må kometer och rymdskepp regna över oss, jag kommer att välkomna dom med hela mitt hjärta!

På tal om kometer och rymdskepp så var det ju faktiskt nyår - då smällde det raketer. När jag ser raketer så tänker jag att när jag dör så vill jag bli uppskjuten i en raket. Eller ja - inte direkt när jag dör typ " MONS HAR SLUTAT ANDAS BIND HANS ARMAR VI SKA SKJUTA UPP HONOM NU, ALLA SKYNDAR SIG UPP PÅ TAKET"
Nej, inte så.
Mer stilla och fridfullt - jag vill bli skjutsad in i ugnen, sen kan personalen ta sig en fika och låta mig gräddas (det finns inget samband) för att sedan lägga mig (i askform) i en raket - skjuta upp mig i luften och låta alla människor ta del utav denna vackra person som en gång i tiden har vandrat runt och spridit lycka. Må mons vara med er alla skulle jag vilja säga!

Eder tillgivne, Morris Jönsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0