< Till bloggens startsida

Hundor & Kattiner

Morsning alla tröttmössor!

Skojade bara, är minst lika trött själv. 
Skulle kunna ljuga och säga att jag har haft så extremt mycket att göra, men för många personer hade synat min bluff.

Jag sitter här gång på gång och beklagar mitt extremt dåliga engagemang med denna blogg, men jag varnade er från början.

Jag är alldeles för omotiverad och slarvig för att på egen hand kunna segla detta skepp.
Men ännu har hoppet inte runnit ut!
Jag lovar att jag ska pressa ut mina sista krafter likt en kaviartub som håller på att ta slut.

Klagomålen är ändlösa i mitt huvud, nästan för många för att bara kunna samla ett.
Därför har jag så svårt att få ner dom på ett dokument, men jag har lyckats tidigare.
Tämja tankarna är inte det lättaste jobbet för mig.

Tänk hur många hundar, katter, kaniner och andra djur vi säljer!
Varför gör vi inte så med människor? Förstå vilka enorma summor vi skulle tjäna.
Ponera att en mor skiter ut sex ungar och behåller en.
Kräver låt oss säga tiotusen kronor för varje unge.
Då har hon tjänat in femtiotusen kronor!

Vilken är en rimlig ålder för att låta sina barn släppas till den nya familjen?
Med hundar är det åtta veckor, jag tycker att det är för lång tid.
Man hinner nog fästa sig för mycket vid en unge eller ett djur på den tiden.

Det är bättre att göra sig av med den så fort som möjligt, det är ju så vissa djur gör - varför får inte vi?

Bara så ni vet så skojar jag - skulle aldrig ge bort mitt barn!
Inte ens om jag var tvungen, jag skulle träna henom att likt en boomerang komma tillbaka till mig om så var fallet.

Jag tycker barn är roligast när dom är mellan fyra och tio, då förstår dom inte så värst mycket vad som händer.
Eller jag gjorde inte det iallafall - men det kanske bara är jag!

Dom första åren är nog jobbigast att ha barn, eländigt skitande och skrikande.
Det är otroligt egentligen - vilket tålamod föräldrar har.

Vi säger att allt jag hade gjort var att skrika och skita dag in och dag ut.
Skulle då min kära flickvän stå ut med det?
Ja, tydligen så gör hon det. Men hon är ett extremfall!

Skämt åsido, när man är bebis verkar det försvarbart att göra lite som man vill.
När jag var liten kunde jag skita och skrika precis när och hur jag ville, då hade inte min mor några invändningar.

Om jag skulle göra samma sak nu - vad skulle hända då?
 
Jag kunde strosa runt i blöja och göra mina förnödenheter vilken tid jag än hade velat göra det.

Nu skulle jag klassas som socialt handikappad och efterbliven om jag gjorde det - för att jag inte är en bebis!

Dessutom tycker jag att vi borde införa en lag emot hundvalp-porr, jag tycker det är helt åt helvete att man får sälja kinesiska nakenhundar utan att skyla dom på Blocket.

Alla som köper dom är hemska människor, ni sparar säkert bilderna också va? VA?


Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0