< Till bloggens startsida

Dragskoklack - det nya dubstep.



Hejsan alla glada!

Idag har jag uppdaterat med en bild, jag har fått klagomål att jag inte har några bilder.
Om jag ska vara ärlig så tycker jag att bilder förstör mycket, det tar bort fokus från det viktiga jag vill berätta.

Men just den här bilden förundrar mig, den är tagen på DinSko i Köping när jag var och införskaffade mig ett par nya klackisar - fina va?
 
Den stora frågan är dock - vad fyller den lilla klacken för funktion egentligen?
Bär den upp resten utav skon?
Varför inte bara göra hela klackskon platt då?
Hade de ett överflöd av småklackar och någon sjuk jävel valde att sätta fast de på ALLA skor?

Men lita inte på mig - jag är ingen skomakare.
Eller litegrann, jag ska förklara det för er!

Jag vart spådd för några år sedan, där fick jag veta att i mitt tidigare liv - alltså det senaste, innan det här.
Så var jag skomakare i någon liten by, jag vet inte var.
Jag var även byns musiker - tydligen så spelade jag dragspel.

Det jag tycker är konstigt, eftersom att jag läst på lite om tidigare liv innan - är att jag varken har en fallenhet för skomakeri eller dragspelsspelande.
Jag har dock en förkärlek till skor då jag köper nya varje månad - mest för att jag lider utav illaluktande fötter och inte är sugen på att gasa resten utav befolkningen, jag är rätt snäll för att vara jag trots allt.

Tänk om jag skulle prova att spela dragspel nu - och vara skitbra på det!
Hade det inte vart jättecoolt?
Jag hade kunnat turnera världen om och snickrat på folks skor samtidigt som jag spelade dragspel.
Kanske starta upp en helt ny genre av musik - dragspel till takt utav hammarens slag på skon.
Jag vet inte vad vi ska kalla den - ni får komma med förslag.

Skämt åsido,

Jag vet inte vad jag ska tro om tidigare liv egentligen - det finns ett hopp inom mig.
En del utav mig hoppas att det kommer någonting efter, men jag tror inte jag skulle vilja återfödas.
Det som låter lockande är att få vara ett spöke - gå runt och iaktta folk utan deras vetskap.
Välta lite grejer på måfa, sätta på och stänga av TV:en bara för att jävlas.

Ja, ni har det bra ni spöken.

Hej.

Kommentarer
Sofia

Hej hejj! Snygg blogg! Kika gärna in min! ;) Där skriver jag om mitt vardags liv och lägger ut bilder av olika slag. Jag har också en Tumblr du kan kolla in! ;) allineedihave.tumblr.com !!

2012-11-21 @ 10:16:58
URL: http://allineedihave.blogg.se
Josefine

den där klacken va svår att gå i, förstår inte hur folk kan gå i klackar!!!!!
du är bäst. puss

Svar: Man får ha den bakofram eller upponer.....Hur kan båda två vara bäst? Det är ju du som äre!!!
PUSS, älskar dig <3
fantomons.blogg.se

2012-11-21 @ 15:54:11
URL: http://lejonskrik.blogg.se/
josephine

så jävla skön blogg!
Ge sverige mer bloggare som dig istället för de som skriver massa jävla skit! :DD

Svar: Tackar!Jag vet inte hur jag ska ge Sverige fler bloggare som mig - jag får yngla av mig i framtiden helt enkelt!
fantomons.blogg.se

2012-11-21 @ 18:16:36
URL: http://josephineesparrow.blogg.se
Faster Veronica

Äntligen får man läsa det man får live när vi träffas <3
Du borde kunna spela dragspel.....både din Farmor och Farfar kunde spela det och jag är 100 på att Calle kan det med :-)
Puss på dig gullegubben <3

Svar: Visst är det perfekt - nu behöver vi inte ses något mer!Jag kan säkert spela dragspel - Julklapp?
Puss puss!
fantomons.blogg.se

2012-11-21 @ 19:22:36
Faster Veronica

Hahahaaa jo jag vill höra dig live med!!! Du får skriva upp dragspel på önskelistan :-))

2012-11-21 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0