< Till bloggens startsida

MacBond eller James Gyver? Digimon eller Digimons?

Idag är det tisdag, hur roligt tycker ni att det är?
Fantastiskt roligt om jag får säga det själv, vet inte varför men ändå!

Igår så såg jag nya James Bond-filmen.... över mina förväntningar faktiskt.
Även om filmen var skitlöjlig vid vissa tillfällen, när de gjorde saker som egentligen bara MacGyver kan göra.
Ja, MacGyver är min favorit. Om jag var chef så skulle jag lätt anställa MacGyver.
Vilket jobbet än var så skulle jag veta att han skulle lösa det med hjälp utav ett snöre och en potatis.

Och skulle det inte vara roligare om Sean Connery fortfarande spelade James Bond?
Hade vart häftigt att se den gamle kusen slänga sig som Daniel Craig.

Dessutom så tycker jag inte om Daniel Craig, om ni bestämmer er för att se Skyfall, tänk då på en sak!

När han kommit tillbaka från sin lilla semester, ståendes i mörkret i M:s lägenhet.
Så ser man inte om han står med ansiktet mot eller från M... Det måste kännas jättekonstigt att prata med honom.
Tänk själv om M hade intentioner att gå fram och hångla ner honom, så står hon där helt plötsligt med en hårboll  i munnen. Och det vet vi ju alla om att det inte är så mysigt, försökte hångla med en katt förr.

Förresten!!!! På tal om något helt annat,

Namnet Fantomons är en sammansättning utav Fantomen och Mons, det tyckte jag lät skitcoolt tills jag googlade det. Då såg jag att Digimon (hatar digimon) hade hunnit före, förhoppningsvis så gör det ingenting och jag kan leva mitt liv precis som vanligt.

Vi får helt enkelt hoppas på att Tai ger fan i att försöka låsa in mig i någon liten nyckel eller kula eller vad dom nu använder i den världen.

Fantomons låter lite som en sjukdom också, så någonting häftigt fick jag ju ut ur det iallafall!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0