< Till bloggens startsida

Kört kort.

Tisdag och dimmigt!
Underbart!

Idag är jag extremt trött, sådär trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.
Jag släpade mig bokstavligen ur sängen och kröp i mina kläder, sen fick min kropp gå på autopilot medans jag cyklade till jobbet.
Måste verkligen fixa körkortet nu, jag orkar inte röra mig längre.
Körkort eller permobil blir det för mig, jag vet inte vilket som är bekvämast.
Om jag hade en permobil skulle jag ha en stor fluffig skinnfåtölj, eller en soffa.
Då kan man åka flera!

På riktigt så känner jag mig verkligen tvungen att fixa det, jag har hållt på allt för länge än vad jag borde gjort.
Som vanligt har jag skjutit upp det för att jag hittar saker som känns mer intressanta att göra.
Fast de sakerna som är intressanta att göra hade ju blivit tusen gånger roligare med körkortet.

Vad håller jag på med? Varför sitter jag och skriver som en vanlig bloggare helt plötsligt, usch&fy.

Jag fick sedan tidigt lära mig av min fader att folk är päron i trafiken, att de flesta är stolpskott och många har fått sitt körkort i kelloggspaketet.
Jag har också alltid önskat att jag vore den lyckliga personen som hittar körkortet i frukostflingorna.
Men nej, nej. Det enda körkortet jag innehaver är mitt körkort inom matematik.
Och jag anser mig inte ens värd det, fick det i tvåan.
De flesta har väl symaskinskort, synd för er!
Men ställ helst inga mattefrågor, det får ni ta någon annanstans.

Nu fick jag ett sånt där infall med att skriva orden helt konstigt, jag var nära på att skriva någonannnstans, det hade vart ett långt ord.
Märker ni att jag är omotiverad redan med bloggen?
Jag vill helst att saker ska gå fort fram, ibland för fort!
Dock så ska jag försöka bita i det sura äpplet och fortsätta klämma ur mig roliga saker!


HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0