< Till bloggens startsida

Min mappa sa alltid...

Hejsan igen!

Någonting jag har tänkt på rätt länge nu är frasen "Min mamma/pappa sa alltid.."

Den förekommer i många filmer och jag har hört vänner säga det med.
Jag har ingen aning om jag är ensam om det men jag har inte memorerat eller tagit lärdom utav någonting liknande.

Om jag skulle säga så skulle det bli;

"Min mamma sa alltid sluta spela gitarr och skrik, jag försöker sova"

Och det tog jag ingen lärdom av, jag fortsatte helt enkelt att spela som vanligt. Sova fick hon inte heller, istället så smög jag ner koffeintabletter i hennes mat. Skojade bara, så hemsk är jag inte.

Jag har klarat mig rätt bra även fast jag inte fått några guldskinande citat att leva efter. Det är iallafall vad jag tror, några invändningar på det?

Förresten så är livet inte som en chokladask, eller man vet ju aldrig vad man får här i livet... Men när jag köper en chokladask så vet jag att jag får choklad. Dummaste citatet någonsin!!!!

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0