< Till bloggens startsida

Goddagens!

Det här är då mitt första blogginlägg, som ni har längtat!

Jag vet inte än vad detta kommer grunda sig i, kanske kommer jag ta upp allting jag stör mig på.
Kanske kommer jag skriva någonting motiverande, kanske kommer jag att helt enkelt glömma bort att denna blogg existerar.

För att göra någonting roligt utav det här inlägget och sluta tjabbla så kan jag ju klaga på någonting, då Facebook tidigare har agerat klagoforum åt mig. - Fint att jag äntligen hittade en utgångspunkt med denna bloggen.

Till poängen;
 
Satt igår och slösurfade efter tips om man vill börja med stand-up och hittade en sida som verkade pålitlig.
Jag valde att streta emot rösten som skrek nej inom mig (om det fanns någon) och klickade mig in på den mörkblåa länken (någon som märker att jag målar upp ett jävligt bra scenario här?) som lös så där förväntansfullt bara länkar kan göra.

Jag satt och läste ett tag tills jag kom till ett tips där det tog stopp för mig och tankarna började snurra i mitt huvud;

''Ha alltid med dig en diktafon''

För er som inte vet vad en diktafon är, det är en liten apparat med en mikrofon där du spelar in dina tankar.
En ljudinspelare alltså....

Jag känner någonstans att det skulle kännas enormt suspekt att gå efter folk och snacka skit om dom in i en mikrofon/diktafon/mikrodiktafon. Då mestadels utav mina klagomål grundar sig på *trumvirvel* människor i allmänhet.

Hur illa till mods hade du inte känt dig om jag hade gått efter dig och bara

- Mons den 2/11-2012 klockan 11.30
Jag går nu bakom en person som stör mig någonting enormt, varför går denna hybrid mellan ångvält och människa som att det enda hen har gjort i sitt liv är att hoppa bock? Nu tittar hen på mig sådär konstigt igen, undra om jag får en smäll snart. Jag hoppas verkligen inte att hen slår mig med öppen handflata för hen ser ut som någon som inte tvättar händerna efter hen har besökt toaletten.

Sen ska jag gå hem och lyssna på mina tankar sen, och försöka att göra någonting roligt av dom.
Är inte det ännu sjukare att jag ska gå hem och lyssna på mig själv när jag berättar om någonting JAG SJÄLV UPPLEVT???

Dessutom är det väl inte så okänt bland folk som känner mig att jag har väldigt svårt att koncentrera mig, så om jag skulle försöka prata ner mina tankar skulle det egentligen bli såhär;

- Mons den 2/11-2012 klockan 11.30
Jag går nu bakom åh kolla en röd bil en person som stör mig någonting enormt, varför går det skulle faktiskt vara gott med lite glass denna hybrid mellan ångvält och människa som att det enda hen har gjort i sitt liv är att hoppa bock? Nu tittar hen cola är mycket godare än pepsi på mig sådär konstigt igen, undra om jag får en smäll snart. Jag hoppas verkligen inte at hen slår mig med undra om det går någonting bra på TV ikväll öppen handflata för hen ser ut som någon som inte tvättar händerna efter hen har besökt toaletten.


Näe vet ni vad, diktafoner är inte något för mig.
Det är inte bara idiotiskt utan det kan också resultera i skador.
Då slösar jag mycket hellre min tid med att klättra i träd och käka flugsvamp.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0